Godnatt omvärlden!

Pjuh, har nu gjort lite skolarbete men det är MASSOR kvar.
Ska nu smörja mina stackars torra händer (snyft) och sen gå ner till ett stökigt rum med en säng i kaos (snyft).... Ensam (snyft)...

Nejnej, slut med självömkan. Det här kommer att gå BRA, liksom alltid annars. Och i morgon ska jag och J städa rummet. Gullerumpa som lovar att hjälpa mig :) Hans päron vill även äta med oss (undra om dom minsann tycker om mig!? Har de något val...?) men får allt se hur det blir med den saken, eftersom jag har en häst och ett späckat liv.

Vill mest av allt bara ha en ENSAM myskväll med J. Alltså, jag OCH han ensamma. Med ost och kex, en renbäddad säng, godis och en film och så vidare.

Nåja, nu ska jag gå så jag äntligen kan få vakna med den underbara tanken av att det är fredag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0