i dont want anything more than to see your face when you open the door

Söndag kväll! Jag sitter och känner mig fräsh och nyduschad, är glad för alla underbara människor som finns i mitt liv.
Idag har varit en bra dag, jag vaknade med kärleken, åkte sedan och red pay and jump på min underbara häst, det gick fantastiskt bra. Snö*pip*et har ju kommit tillbaka, men glädjen över att det gick på på pay and jumpen var för stor för att sura över snön.
Tack till Jessica som körde mig och hjälpte mig!


Jag vill bara att den här gulleplutten ska komma och hålla om mig. Snön hindrar det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg kille de där! :)

2010-03-21 @ 22:19:31
URL: http://emmasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0