Jäkla skitkväll

Beskvikelse är en riktigt vidrig jäkla känsla, en av de värsta tycker jag.
Den här kvällen har varit A L L T jag inte velat, och inte tänkt mig eller trott. Eller förväntat mig.
Den har varit I N G E N T I N G som jag önskat, och planerat.

Jag är så jävla trött på att alltid vara den drivande, den som tar intiativ.
Jag är trött på att lösa problem.
Jag är trött på att alltid behöva fixa det jag vill ha själv.
Jag är trött på att ingen fattar vad jag behöver.

Jag är trött på att vara missnöjd
Just nu vill jag bara vara den skrikande surande bitchen, som någon tar hand om och gör glad och ger vad hon egentligen vill ha.
Med betoning på det senare. Just nu är jag bara det första.

Men allt som finns är tystnad, ensamhet, ingen vilja

Kommentarer
Postat av: m

Älskade ungen min, kom och ligg hos mamma i sängen en stund så ska jag massera dina fötter! Skulle vilja ge dig allt du önskar dig... Blev gårdagen skit kan väl resten av helgen bara bli bättre i alla fall!!!

2010-03-13 @ 06:44:30
Postat av: Jenny

Känns jobbigt att du ska behöva ha det så tungt just nu. Önskar att det fanns något jag kunde göra som ta lite av din börda från dina axlar. Skickar iaf lite kramar om det kan vara någon tröst. /Jenny

2010-03-13 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0