Live as you learn?

Ush, har en liten deppkväll än så länge. Allt på grund av missnöje.
Över utseende. Finns det något onödigare och mindre önskvärt? Hallå??? Sluta, säger jag till mig själv.
Går inte. Livet är för kort för att bry sig om hur man ser ut hela tiden!



Har bytt om tusen gånger och tagit tusen bilder som jag inte tyckt om. Saknar min pojkvän samtidigt som jag är sur, är deppig för att jag vill trycka i mig sötsaker och har mensvärk.
Allt måste vara pms, men snälla säg att det tar slut för snart orkar jag inte med mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Millis

Men gumman! Ja, nu får du sluta tänka så om dig själv. Du är en så fin tjej, när jag träffar dig så tänker jag alltid "gu va söt hon är" du ser alltid bra ut! Du är underbar! Inse att du är Guld värd! Kramar från mig till dig!

2010-03-21 @ 09:35:34
Postat av: olivia

snygging!

2010-03-21 @ 21:56:36
URL: http://nooerd.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej tjejen!

Jag tror du behöver ett brake(vet inte om det stavas så)

från allt en vecka funkar säkert annars två om det går.

Jag hoppas verkligen att du bara tänker på hur du mår istället för ditt utseende. det är bara utsidan det är bättre om du mår bra på insidan först.

Ett annat tips om du verkligen vill göra nått riktigt ordentligt, gå till frisören Another you i st:per gallerian klipp håret hur du vill och vad du skulle tänka dig de är jätte bra där, du får hjälp med frisyrer som passar dig.

Jag klippte mig där i höstas då jag var deppad, jag berättade varför jag ville göra om mig och det blev super bra. Klippte mig kort färgade in 3 olika nyanser, jag blev en helt ny människa efter det.

det hjälper en lite iaf om man inte är nöjd med sig själv. Men framför allt ska man tycka om sig själv inte hur andra tycker.

Många kramar

2010-03-22 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0