monday...

Hej!

Sitter helt ensam i vårt stora hus och försöker leka med PhotoShop, skapa en ny header till mammas blogg, men allting jäklas förstås bara...
Hon har ju köpt en systemkamera, så en massa vackra bilder har fotats! Jag vill gärna göra en snygg header till henne... Men nu är det som det är och det får bli en annan dag.

Min fina pojkvän följde i söndags med ut och gick när jag red. I själva verket var vi ett gäng: Jag, Juli, Lina, Chicko, Alexia, Leo, Pappa och Jesper. Jesper fotade en massa jättefina bilder som jag såklart ska visa er. Någon gång när jag har tid.

Nu ska jag äta lite middag... Roligt när man är själv! Resten av familjen är på sjukhuset, förutom Tom som är i Berga (lumpen). Jag har ju som bekant en häst att sköta.

Jag ska åtminstone visa er mina nya coola brillor.




Ny vit kajal och finfina strumpor

Ska uppdatera mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0