Onsdag

Halva veckan avklarad. Det är så det känns, som att man ska orka igenom varje vardag (skoldag) sen har man två dagar. Sen är det transportsträcka igen, till de två dagarna. Det är tråkigt, vill inte att det ska vara så det känns. Men så är det. Det hade ju varit mycket bättre att njuta av varje veckodag, kunna fånga dagarna till max.

Igår gick jag och la mig tio i nio, helt slut. Hälsade på mamma på sjukhuset innan det.

Hoppas dagen går fort, och veckan går fort. Hoppas jag vinner på lotto!



Måste väl berätta förresten, jag valde att ta p-pillret Celest istället för Neovletta, det brukar funka för tjejer som haft problem med "nedstämdhet" med Neovletta. Håller tummarna.

Kommentarer
Postat av: m

Varför blir jag aldrig bra på bild??? Och det undrar du, vackra flicka, som blir OBRA på 5% av alla bilder, när du har en mor som blir BRA på max 5 %... Love you, stå ut,snart påsklov!!

2010-03-10 @ 09:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0