Tisdag

Godmorgon! Det är tisdag and I feel young, sexy, lovely today!

Är litelite mör i vänstra låret idag, eftersom jag för det första druttade omkull på curling-isen igår (curling var för övrigt skitkul!) och för det andra var min häst så vänlig att skutta av mig igårkväll. Love you anyway!

Jespers verk

Idag ska jag till Synsam på återbesök, hoppas hoppas att jag nu slipper glasögonen! Därefter ska jag till UM och skaffa nya p-piller, hoppas på att hitta något som fungerar bättre för mig.
Snabba tips?
Jag har Neovletta 28 nu.


Kommentarer
Postat av: m

Blir så glad att du verkar må rätt bra idag!!! Hoppas det går bra med både Synsam o UM idag, kolla spiral, kopparspiral innehåller ju inga hormoner som kan påverka, hormonspiral bara lite hormoner o har funkat skitbra för mig. Ses senare älskling!!

2010-03-09 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0