Träningsvärk

Igårkväll gick jag och tränade på friskis och svettis i en och en halv timme medan familjen var på bio.
Vi möttes sedan upp på Athen där vi åt god grekisk mat. Gott och svindyrt..

Idag har jag skaplig träningsvärk, fast jag faktiskt stretchade igår.

Tänkte visa er dagens outfit:


Ett par jeans (som jag inte tyckte att jag behövde visa) och en svart tröja från Gina Tricot som inte heller är så speciell. Den är dock en av mina favvotröjor. Jag är så smart, för det gick hål på den på underarmarna (den ska vara helt långärmad) så jag klippte helt enkelt av underärmarna! Så nu går det att använda den igen.


Nya favvosmycken, eftersom alla mina favoriter är försvunna... sad face.
Svarta armband, ginatricot, klocka ur och penn.

Guess who's smart? Jag glömde att ta på mig glasögonen idag. Insåg i bilen påväg till bussen att jag var halvblind. Men jag överlever väl dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0