tuesday afternoon

Nu sitter jag hemma och väntar på familjen så att vi kan äta mormors mat! Kanon.
Mamma har kommit hem idag, och hon tycker väl det är roligt att vara hemma men lite jobbigt.

Har nu hittat en bild på sysslingen! På webbisar. Kul med tillskott i släkten, fast vi tyvärr inte har så mycket till kontakt...


Jag har gått på stan och dreglat efter kläder tillsammans med Sophia och Angelica, och därefter har Angelica och jag tränat. Haha, jag provade en body som såg cool ut, i XS, som jag i stort sett alltid har när det gäller tighta kläder. Fick kämpa för att få på och av, för att sedan upptäcka att det var en dragkedja som man skulle dra upp! S m a r t man kände sig då, men man slapp åtminstone tro att man blivit fetare.

Därefter tränade jag och Ange, trots noll motivation klarade jag mig igenom hela styrketräningsprogrammet! Bra. Bli stark och bränna kalorier känns alltid bra efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0