uppdatering

Hej!
Måndag, klockan är tjugo i tolv, lunch äten, häst riden, stall fixat. Idag ska jag till stan och gå till optikern, kanske gå på ikea, kanske hälsa på mamma. Vara med J.

Ska berätta om helgen i vääldigt stora drag.

Lördagen
1 mils uteritt (1 timme)
1 mils promenad med pappa och hunden Alexia (2 timmar)
Myskväll med Jesper

Söndagen
Vaknade hos J
In till stan och lekte
Åkte till ridhus och hoppade och min häst var fantastisk.

Har lite dålig inspiration just nu, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Så det får vara, för ögonblicket. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: m

Tack för update, har väntat länge på det... I morgon tänker jag komma hem och se till att ni sköter er! Ha en bra dag snygging.

2010-03-15 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0