our shadows taller than our soul

And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll

And she's buying a Stairway to Heaven




Först av allt vill jag säga tack! För alla otroligt fina, omtänksamma kommentarer.
Jag är dålig på att svara på dem, men ni ska veta att jag läser dem. Ibland flera gånger.

Ikväll har jag och J lagat middag, till oss och Joel och Billy. Grillad fläskfilé, chorizo och annan korv, haloumi, tomat. Till det bearneisesås, trepepparsås, klyftpotatis. Suveränt.



Jag saknar min bästa vän. Min vän som förstod mig, fantastiskt bra. Satan.
Jag vill träffa dig mamma, nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0