- Dag ett

Presentera mig själv.

Okej, detta är alltid lika spännande. De ytliga faktorerna är väl att
- jag heter Linn Ellinor Ljungqvist
- är sexton år gammal
- håller på med hästar
- pluggar entreprenörskap på gymnasiet
- bor på en gård tre mil utanför uppsala med min familj minus mamma som dog i mars i år i cancer
- är tillsammans med en fantastisk kille som jag spenderar mina kvällar och nätter med

Mer djupgående antar jag att det finns massor att säga egentligen. Men det är så svårt att beskriva sig själv, och självklart vet jag ju inte riktigt hur min omgivning uppfattar mig. Ett ord jag skulle kunna beskriva mig själv med är djup. För jag är verkligen ingen okomplicerad person, jag är en väldigt djup människa med många tankar, funderingar och åsikter.

Dessutom är jag ganska envis, jag är en vinnarskalle, jag är kärleksfull, jag är utseendesfixerad, jag är väldigt ofta deprimerad, samtidigt som jag är en positiv människa, jag är ansvarsfull, jag är ett kontrollfreak. Jag är bekräftelsekåt. Vad är jag mer?  Ni får gärna kommentera med era åsikter.

Det här är verkligen svårare än vad jag trodde. Jag tror att jag är en ganska svår människa, jag är svår att förstå mig på, och svår att få kontakt med. Men de som väl har fått kontakt med mig och känner mig väl känner mig förmodligen på ett helt annat sätt. Jag har svårt att öppna mig för nya människor och människor jag bara är bekant med, jag har många ytliga vänner men ett fåtal som jag öppnar upp mig inför.

Stämmer det här in på mig, tycker ni? Jag känner att jag inte har något mer att skriva just nu..




Kommentarer
Postat av: farmor

du är ett av våra vackra barnbarn, väl sammansatt för att tampas med fortsättningen på ditt liv.

farfar tycker att du ska konkurera ut Malin Bayard

med tanke på vinnarskallen. KRAMAR

2010-11-29 @ 15:40:36
Postat av: Novembersara ©

Shit vad du är lik Egoina ;P

2010-12-29 @ 14:41:58
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0