- hektiska dagar

Det är måndag morgon och jag ligger i min säng. Min handledare är sjuk idag så jag får vara ledig, det är superskönt och inte minst välbehövligt. Jag har lite fullt upp nu dessa veckor, och då är det skönt att få vila någon gång mellan varven.

Kan berätta lite om min helg: I fredags var jag först på min praktik, och i slutet av dagen åkte jag och min handledare till gränby och shoppade. Jag hittade julklappar till mina två småbröder och två underbara klänningar till mig själv - så nu har jag en nyårsklänning! Dessutom köpte jag ett par örhängen till mig själv. På kvällen skulle jag åka och hoppträna på Jälla, men blev fast i en bilkö eftersom det hade hänt en olycka på vägen utanför Jälla. Så det var bara att vända.

Lördagen bestod av hoppträning som gick super och sedan restaurang och bio med familjen, kusinerna och Jesper. Vi såg Harry Potter och dödsrelikerna, den var fantastisk. Jag började ju gråta när det blev lite tragiskt, och kunde inte sluta när vi sedan gick från bion... Haha, Tom skämdes nog lite över mig, jag tyckte faktiskt att det var ganska pinsamt själv att gå och gråta bland folk!

Igår var jag på Globen hela dagen, shoppade en jacka och såg Horse show, det var väldigt kul.

Idag ska jag nog ta det ganska lugnt och ta hand om mig själv lite.

 

Åh, vill se den igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jacka och två klänningar...? Bilder please!

2010-11-30 @ 19:23:40
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0