- home is were your heart is

which actually means that I'm at home right now.

Jag är faktiskt hemma hos Jesper och tänker faktiskt gå och lägga mig redan, för jag är rätt trött. Har haft en fantastisk dag på praktiken, planerat en hall, hjälpt till att välja ut en färg och tittat på möbler. Och ätit sallad på rixos.

Har nog ingenting mer att dela med mig av, så jag tänker krypa ner i sängen och hoppas att bli pussad och kramad av en viss pojke.

Jo, förresten, Emma: Jackan är inget märkvärdigt, en praktisk svart jacka för ridning. Klänningarna däremot är desto mer märkvärdiga, åtminstone min nyårsklänning. Totally fabolous, tänker visa en smygtitt snart men hela klänningen visas nog närmare nyår :)

Jäklar, hade tänkt att dela med mig av lite ögongodis. Trodde att jag hade laddat upp den på bloggen men appearently not. Trist.

Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0