- kommentarsvar!

Älskar när ni kommenterar, man blir så glad!

Är dock lite dålig på att svara, men nu gör jag det.

Emma: Ja, de fantastiska skorna är från Acne :) Och bloglovin är ett verktyg, en hemsida man blir medlem på och kan sedan leta upp alla olika bloggar som finns och klicka på "följ", och när man sedan loggar in på sitt konto ser man direkt om någon av dessa bloggar blivit uppdaterade. Supersmart, så slipper man tänka på vilka bloggar man ska gå in på.
Jag följer slaviskt elva stycken bloggar, Elin Kling, Stina-Lee, en hoppryttare och resten är privatpersoner (det är väl ioförsig alla, haha!). Sen går jag in och läser på blondinbellas och Kenzas bloggar då och då.

Mathilda: Härligt att höra att jag är förstådd. Vet inte hur gammal du är, men tycker nog att kniven är ett rätt drastiskt alternativ, åtminstone om du är i min ålder. Man lär sig nog att tycka om sig själv med tiden.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0