- mysmåndag



Strosar runt i min långklänning, har saknat den men nu kan man ju inte ha den när man går ut, så jag tänkte, varför inte? Haha.

Idag är jag ledig, det är egentligen min första praktikdag men Tina som jag ska praktisera hos är i Frankrike, så jag är ledig idag :)

Jag sov ut i morse vilket är väldigt välbehövligt. Jag har ett ganska späckat schema, har inte varit ledig varken den här eller förra helgen, och nästa helg är det full rulle också.

Idag ska jag bara...

- Städa mitt rum och bädda om
- Rida ut med min medryttare.

Och sen vet jag faktiskt inte. Är så himla sugen på att gå på bio, vill verkligen se Harry Potter och Dödsrelikerna... Har nästan alltid gått på premiärerna av Harry Potterfilmerna, eller i allafall tidigt.

Kommentarer
Postat av: Sigbjornanna

Greetings. This site is so full of information

2011-06-10 @ 09:53:30
URL: http://sigbjornanna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0