- snälla tomten...

Tänkte att jag skulle lägga upp en önskelista här på bloggen så att man har en chans att få de saker man önskar sig! Tror att dessa är mina högsta prioriteter... Jag hade inte tänkt att önska mig något speciellt i julklapp i år, men efter att ha varit pank ett tag nu har jag ett sådant vansinnigt ha-begär, så det är massa saker jag vill ha...



- Samling med dofter från CLEAN, 699 kr (?) värde ungefär 2000 kr. Min favoritdoft är dock WARM COTTON
- Sminkning på MAKE UP STORE, ca 500 kr (man får produkter också)
- Kamerastativ, böjbart, skithäftigt. Vet inte märket men vet att det finns på Mediamarkt för ca 200-300 kr
- En locktång, vet dock inte vilken än, men vill ha underbara hollywoodlockar...
- Dubbeltäcke, finns på IKEA för ca 400 kr (MÅSTE VARA SYNTET DÅ J ÄR ALLERGISK)
- Eclipse, tredje filmen i twilight-serien

Och så vill jag ha en väska från WERA STOCKHOLM för 995 kr, hittar den ingenstans på nätet. Finns på Åhléns, så presentkort där går bra. Andra saker jag vill ha är underkläder, velourdress, extern hårddisk och gymkort. TUR att jag fyller år 10 Januari! Haha känner mig sjukt dum för att jag vill ha massa saker...

Nu ska jag gå och ta in hästarna och sen mysa med min underbara pojkvän ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har använt Warm cotton i ett par år nu, tror inte att jag nånsin kommer att byta. Älskar den!

2010-11-22 @ 00:18:17
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0