- söndag morgon

Godmorgon!

Sitter i en fåtölj hos J och tar det lugnt, borde egentligen räkna matte men jag ooooooooorkar inte!

Igår åkte vi på inflyttningsfest, men Jesper mådde dåligt och det var mest äldre personer där så vi åkte därifrån tidigt, åkte och såg en film tillsammans med Martin, Iron Man. Halvvägs igenom filmen tyckte jag att den sög och önskade att den skulle ta slut. Dock förändrades min uppfattning under tiden och slutsatsen är faktiskt att den var ruskigt bra! Så idag hoppas jag att vi kanske följer upp med att se Iron Man 2 :)

Tänkte ta en mysdag med Jesper bara, och låta hästen vila. Har dock lite skolarbete som jag MÅSTE göra.... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0