- tuesday it is

Sitter i skolan och nördar. Vi har just fått skapa en blogg som vi ska använda under vår praktik, min heter linnpraktiserar.blogg.se, och ser ut precis som den här. Ska nog ändra headern lite men orkade inte göra en helt ny design.. :) Jag ska praktisera med bästa Tina Olofsson! Det kommer att bli super tror jag.

Igårkväll åkte jag till Jesper och sov där efter att Rebecca ridit Juli. Det behövdes. Kvällen spenderas förmodligen här på skolan, vi ska ha öppet hus. Så alla ni som ska välja gymnasium, KOM HIT! Det blir trevligt. 17-20.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hopp! När du länkar till annan sida måste du skriva "http://" före adressen i den lilla länkrutan som kommer upp, annars blir det felmeddelande när man klickar på länken. Upptäckte det själv igår när jag höll på och det tog tusen år innan jag fattade vad jag gjorde för fel =)

2010-11-16 @ 18:13:16
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0