- winter or something like that

Halloj!

Sitter för närvarande och dricker te, äter pepparkakor och en chokladboll. Härligt, eller hur? Gårdagen bestod av skola, ridning och sova hos pojkvännen. Millis räddade typ mitt liv när hon skrev att hon skulle ut och rida. Det som räddar en ryttare den här årstiden är sällskap, åtminstone för mig!

Idag gick jag i skolan till halv ett, och åkte sen hem direkt. Nu sitter jag och skådar den vilda snön utanför fönstren med blandade känslor. Det är jättemysigt med jul tycker jag, när man sitter inne och äter pepparkakor, men när man ska ut och rida eller gå i skolan är det inte lika trevligt. Jag tycker att vintern borde vara i en månad typ, och under den månaden skulle alla vara lediga från skola och jobb! Som att gå i ide.



Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Nu blev det vinter på engång. Jag gillar snön å mycket vill ja ha det e mys, så får man tänta en massa ljus och gosa.

Jag skulle kunna komma ut någon dag å göra dig sällskap i stallet om du vill.

Jag har en medryttar häst, men om det skulle vara så att jag kan hjälpa dig nån gång ibland då du verkligen behöver hjälp så ställer jag gärna upp det ska du veta.

Om jag inte hade haft barnen hade jag kunnat haft två medryttar hästar men tiden blir knapp med en =(

smsa mig om vi ska träffas någon helg så kan jag hjälpa dig 0735-118602. så kan jag åka ut någon gång själv för att avlasta dig lite.

Kram

2010-11-09 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0