den lättskrämdaste flickan

ligger i J's säng, nyss hemkommen från Micke och Camilla, och är rädd. J gick iväg en snabbis, så jag postar ett snabbt blogginlägg för att inte tänka för mycket på det jag är rädd för.

Vi har haft en trevlig kväll med pizza, godis, och Shutter Island. Och lättskrämd som jag är är jag rädd efter filmen. Det var nog den sjukaste film jag någonsin sett, och jag förstod aldrig riktigt lösningen... Fick förklarat för mig att allt var en illusion, och att han var schizo, men jag tror fortfarande att han bara blev hjärntvättad av ön. Haha. Förlåt om du inte sett filmen.

Nu kom J så nu ska han få hålla mig i handen medan jag tvättar bort sminket, så jag slipper vara rädd.

Kommentarer
Postat av: farmor

fullmåne ?

2010-10-24 @ 10:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0