design - inte nöjd

Som ni säkert märker ändrar jag i min bloggdesign titt som tätt. Anledningen till det är att jag som person ständigt är ute efter nya utmaningar och saker, men också att jag sällan är nöjd med min bloggdesign.
Lyckas liksom inte hitta någonting som är riktigt JAG, och även om jag hittar det så kan jag ibland inte förverkliga det eftersom jag inte är tillräckligt duktig på bloggdesign. Jag kan grunderna, och använder mig mycket av Designa din Blogg, för att hitta tips och idéer. Jag kikar även runt på olika bloggar för att få inspiration, en blogg jag tycker har snygg design är cconfused.

Dock är det väldigt många bloggar som ser ganska lika ut, men de flesta har ändå sin egen personliga touch.

En annan anledning till att jag inte får till det riktigt är att jag inte har tid att sitta och pilla så mycket med bloggdesignen...

Har ni några tips, eller är du kanske själv proffs och har lust att hjälpa mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0