det värsta är att det bara är måndag...

Goddag!

Kan summera min helg: Mysig, rolig, lyckad, sjukling.

I fredags hade jag och Sophia fredagsmys at my place, åt och drack gott, sushi, tryckte i oss godis, pratade, pratade, pratade, tittade på sex and the city 2 och sov.

I lördags hade jag och Sophia höstphotoshoot. Det blev totalt runt 700 bilder, helt otroligt. Vid femtiden åkte hon hem och jag åkte hem till min J. Jag och han åkte och fikade hos Micke och Camilla i deras lägenhet, och sen bara mös vi.

I söndags mådde jag fruktansvärt dåligt, förkylningen hade tilltagit ordentligt och hade även feber. Jag och J åkte till stan och shoppade lite men efter det låg jag däckad i hans säng. Han tog hand om mig och bakade pizza åt mig. Gulle han.

Idag vaknade jag och önskade att det var fredag. Hemskt att det bara är måndag... Det enda jag ser fram emot är helg, och ett möte med en viktig person i morgon gällande vårt företag.

Bilder från helgen kommer! Kan avslöja att jag även tänker göra en liten refresh vad gäller designen, åtminstone headern.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej!

Jag har kollat på bilderna du la in på fejjan de e ju grymt fina ni e så duktiga =)

Å ja hoppas att det kommer gå riktigt bra för eran firma å att varan kommer ut på marknaden för då ska jag pröva den.

Krya på dig och hälsa alla där hemma.

Kram på dig!

2010-10-19 @ 00:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0