just nu!

sitter jag och fikar, te och en knäckemacka. Ska äta hos min prins idag igen, så måste ha i mig någonting för att stå mig tills dess. Strax ska jag ut och fixa stallet och ta in hästarna, dock vägrar jag rida i detta höstrusk!

Tycker det är lite mysigt med regnet, men inte att själv vara ute i det. Det ska avnjutas under en filt med sin loverboy framför en bra film, och med en kopp het choklad med mashmallows i handen. Hoppas på att det är det jag får göra ikväll :)



Iklädd min älskade mjukisdress som jag köpte förra sommaren. Älskar mjukisdressar, och ska införskaffa mig en ny som jag kan ha hemma hos min kärlek, denna har jag mest i stallet. Måste sluta med "hålla-i-håret-posen"! Blev bara så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0