myskväll,

igår var jag först länge i stallet. Kom in runt nio och hade sen en riktig myskväll med mig själv.

Jag färgade ögonfransar och ögonbryn, tog bort allt nagellack och klippte naglarna, duschade länge, filade och smorde in fötterna, smorde in mig själv (det gör jag iofs nästan varje dag, but still). Det är mysigt.

Använder ni förresten tandtråd? Jag blev tillsagd av min tandläkare att göra det, så nu jäklar har det börjats. Dock har jag ju en tråd längs baksidan av tänderna, så jag måste använda en specialare, och det tar ju hur lång tid som helst!



Den här inhandlade jag även igår. Jag har självklart redan hela serien på svenska, men detta är den engelska varianten. Jag tror att det är jättenyttigt att läsa på engelska, så jag ska göra det som ett fördjupningsarbete till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0