thursday, somethings wrong

Goddagens!

Sitter i skolan och jobbar med företaget. Det går framåt, måste jag säga, men det är mycket stress.

Det är synd att min kamera har varit på vift en stund, anledningen till att jag inte uppdaterat så mycket med bilder. Nu är den tillbaka, dock ligger sladden hemma. Men i morgon/ikväll blir det bildbomb ;)

Igår efter skolan åkte jag ner på stan och träffade Julia. Det var mysigt. Jag gjorde även fyra bra fynd på stan! Det är alltid trevligt :) Därefter åkte jag hem till J, däckade på soffan, med en otrevlig huvudvärk... Åt mat, sedan däckade jag åter igen fast i sängen. Klockan 20. Med kläder, smink, linser i ögonen. DET är inte likt mig. Det måste vara något fel! Och ändå var jag helt exhausted när jag vaknade i morse.

See you later

Kommentarer
Postat av: Muramura777

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-04-07 @ 16:00:58
URL: http://muramura777.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0