worried & HIMLA

Börjar bli orolig för mig själv. Satt här och postade det senaste inlägget och tänkte: Vad gjorde jag igår, vad gjorde jag igår, vad gjorde jag igår? Varpå det nästan började vrida sig i magen på mig, har jag blivit sjuk på riktigt? Jag har ju varvat ner nu, känns som att jag inte gör någonting alls. Sjuk på riktigt på något sätt kanske? Antar att det är mänskligt att glömma ibland.

Hur som helst var jag ju på Kickoff med Himla! Det var fantastiskt roligt, och jag ska tydligen jobba där på öppningen i morgon. Fick lova att inte lägga ut några bilder innan vi öppnat, men ni ska få en mini-sneek-peek.


skyltfönstret


The crew äter världens godaste smörgåstårta och lyssnar på systrarna Annica Högström (Himlas skapare och ägare) och Sofia Östling (butikschef) som inspirerar och informerar.


Dessa lyxpåsar får ni om ni kommer och handlar


Vi fick en ordentligt lång prislista att lära oss, en anteckningsbok, en Himlatröja från MQ, ett förkläde och lappar att dela ut till nära och kära om THE GRAND OPENING!


Vet inte om det är för litet att läsa? Det står i allafall att vi slår upp portarna kl 16 i morgon (onsdag). Kom gärna dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0