14 September, taggad inför morgondagen!

Godkväll!

Sitter och väntar på min pojkvän, ska faktiskt till och med försöka hinna in i duschen innan han dyker upp. Längtar som tusan efter honom.

I morgon väntar massor av roligheter! Först och främst ska jag klippa mig. Jag är lite lite nervös för jag vet inte riktigt vad det blir, men jag är så förberedd man kan bli för en förändring, så jag hoppas Millis (Camilla) hittar på någonting kul! Måste passa på att inflika att jag har en otroligt bra frisör. Bästa någonsin, och dessutom är hon förmodligen en av Sveriges raraste människor. Man blir alltid glad av att träffa henne! Snygg är hon också. Nog om det.

Därefter ska jag hoppa på ett tåg till Stockholm där jag, Sophia och Angelica ska ha möte med vår rådgivare för vårt UF-företag. Det ska bli jätteroligt att träffa henne, hon verkar vara en jätteduktig människa på alla sätt och vis! Återkommer om det.

Lägger in en bild på mitt snygga blonda hår (såhär snyggt var det i våras, nu är det lite tröttare...) som minne, så får ni förhoppningsvis en annorlunda bild i morgon! :)



Och så såg jag NU att jag har den här bilden som profilbild här på bloggen... Det var ju typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0