20 september

Hallå!

Sitter och är helt slut. Halv nio kom jag typ in från stallet (har ridit och så) och tjatade på pappa och Tom att följa med mig ut och springa. Nej, det ville de ju inte de lata jäklarna. Så jag la mig och gjorde 150 situps och 150 rumpövningar.
Hur stört är det att älska smärtan av ansträngningen i magmusklerna man känner när man gör sin 50:de situp och njuta av det? Och efter 30 sekunders vila bara längta efter mer? Masochist? Nej. Det är härligt. När jag var klar tog jag modet till mig, trotsade mörkret och stack ut och sprang.
Hade åtminstonde världens bästa springsällskap: Alexia!



Ashet röd svettig brud och asfin hund. Asbra team.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0