författaren

Måndag kväll.

Sitter och stress-lägger-in-bilder på datorn, för att strax släppa allt som har med allt att göra och bara dricka mitt te, hämta inspiration från Twilight-serien och skriva min novell som ska bli färdig i morgon. Jag har en hyfsat klar handling i huvudet. Eventuellt, om ni har tur, och jag är tillräckligt tuff lägger jag upp den här på bloggen.

Idag har jag varit i skolan, gått och fikat med tjejerna och jobbat med UF-företaget och ridit.
VÄLKOMMEN HEM ÄLSKADE SOPHIA! Nyss hemkommen från Kreta och hur snygg som helst.

Tänkte lägga upp bilder men kommer hinna dö av stress flera gånger om om jag ska hålla på med det, internet laggar. Ni får dem i morgon!

Kommentarer
Postat av: Julia

JAaaa lägg ut den sen!! :)

2010-09-27 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0