Frukost september 04

Godmorgon!

Sitter i Jespers soffa ensam och äter frukost, han har åkt och jobbat. Om någon timme ska jag bli upphämtad av min farmor och farfar och åka hem. Jag vet inte riktigt vad som händer under dagen och kvällen, men jag ska i allafall rida, olja träsoffa och måla bommar. Och göra 100 situps.
Vet inte om jag har nämnt det här i bloggen, men jag håller på med ett litet projekt: Att göra 100 situps varje dag, och se hur lång tid det tar innan man har värsta supermagen.
Jag började i onsdags, det gick bra. I torsdags var det smärtsamt pågrund av träningsvärken, men det gick. Igår var det TOTALT omöjligt. Gick verkligen inte, kroppen sa ifrån. Så det fick bli en vilodag för lilla magen ;)
Så, hur lång tid tror ni att det tar?? Tom gissade på två veckor. Jag kanske inbillar mig, men jag tycker att det redan syns resultat... Haha.

Saknar min springning också. Man kanske skulle ta sig en sväng i spåret idag?


En skiva lingongrova med keso med smak av grillad paprika och avocado, andra halvan avocado och en persika. Till det en liter vatten.

Håller på med ännu ett projekt, att testa att dricka två liter vatten varje dag och se om det har effekt. Vad är erat bästa hälsotips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0