Hejdå, 16 september

Halloj!

Igår var en omtumlande dag. Jag, Lina och Vivan åkte till mälarkliniken i Sigtuna och veterinärbesiktigade Chicko, Linas häst. Gick han igenom skulle han inte få följa med hem igen. Det kändes inte så jättebra, och för Lina var det dubbla förhoppningar, då hon inte vill sälja men måste för ekonomins skull.

Allt gick jättebra och han gick igenom helt utan anmärkningar trots att han är 13 år och genomgått en operation tidigare. Så vi körde honom till hans nya matte i Sigtuna, det var ett jättemysigt stall och jag tror han får det jättebra där.


Lina och hennes Chicko.

Kommer sakna honom, och även om Lina lovat att inte försvinna från stallet utan fortsätta rida, så finns en liten oro att hon försvinner. Och det är något jag inte vill, för hon är en underbar människa.


Kommentarer
Postat av: Lina

Gullan jag kommer inte försvinna ni är ju min bonus familj men det kommer kännas tungt bra länge men jag tror att han kommer att få det jätte bra min lilla köttbills prins.¨

Nu satsar vi på dig och prinsessan bara hon slutar att skada sig

2010-09-17 @ 15:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0