Morgon september 08

Godmorgon!
Klockan är 20 över nio och jag sitter och äter frukost. Gick upp klockan 06.15, sen dess har jag varit ute och ridit samt gjort min dagliga träning av mage och rumpa och stretchat kroppen. Skönt att ha allt avklarat!
Jag försökte mig på att göra en smarrig omelett med tonfisk, dessvärre blev det äggröra med tonfisk som både såg äcklig ut och smakade äckligt: Grattis till rottweilern Alexia som får den istället. För mig blir det lite yoghurt, en rostad med skinka och te.

Sen in i duschen och bli snygg och fräsh :)
Ikväll ska jag träffa Jesper och förhoppningsvis sova med honom, eftersom jag redan ridit osv.


Kommentarer
Postat av: mhalin

svar - den är från lindex men jag köpte den på rean så den finns nog inte kvar :(

2010-09-08 @ 16:03:52
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0