Söker medryttare - 9 september

Jag söker nu medryttare till min fantastiska, underbara, fina, lovande, mysiga, snälla stjärna.
Vill att hon ska ridas 5-6 dagar/vecka och det blir lite mycket för mig att hinna med.

Miss Juli är ett svenskt halvblod e- Jeopardy ue- Landlord. Hon är 6 år gammal och ca 175 cm hög. Hon är inriden 07, stod stilla 08, våren 09 började jag utbilda henne. Hon har sedan dess stått en period hos Nathalie Adelborg. Hon är endast startad avd. B upp till 1 m. I vår planerar jag att börja tävla igen. Hon har stor kapacitet inom både hoppning och dressyr.

Okomlicerad i de allra flesta avseenden, spola, sköta, lasta, rida o.s.v. Är dock en unghäst så jag vill att du ska vara van. Jag söker någon som kan rida henne 2 gånger i veckan, hur du vill rida är upp till dig: Jag söker antingen någon som bara vill rida ut och ha roligt eller mysa i skogen, eller en dressyrinriktad ryttare då jag är hoppinriktad. Är du dressyrryttare kan du eventuellt även få tävla henne i dressyr.

Jag bor på en gård utan bussförbindelser så du måste kunna ta dig hit själv.

Är du intresserad eller känner någon som är intresserad?

Kontakta mig (Linn Ljungqvist) på 076 17 68 913.




Kommentarer
Postat av: Ida

Fy vad sugen jag blev! Rida dressyr på storhäst, vore helt underbart det. Men det håller nog inte mina knän med om, dålig timing :(

2010-09-09 @ 11:02:08
Postat av: Malin

Hej!



Min granne Angelica berättade att du behövde hjälp!



Jag är en tjej som har ridit större hästar i ca 7 år nu. Har god ridavana. Jag är 12 år, rider för tillfället ett varmblod men söker en ny medryttarhäst p.g.a att han är väldigt svårhanterad och accepterar inte alla ryttare. Jag är nog mest ute efter att ta mysiga turer i skogen och rida lite lätt dressyr då och då. Men inte tävla.

Och din häst verkar otroligt mysig och om du fortfarande behöver hjälp ser jag fram emot att få träffa er!



Mvh Malin!

2010-09-19 @ 13:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0