stress och riskkapitalister

Sitter och jobbar med vårat företag Hot relief UF.
Känner mig jättestressad, det är mycket att göra och mycket som hänger på andra saker.

Nu behöver vi riskkapitalister. Att vara en riskkapitalist innebär att man lägger in pengar i ett företag, som man sedan får tillbaka så fort företaget gått med vinst eller så fort företaget avvecklas vilket för oss är under våren 2011. Man måste dock vara medveten om att det finns en risk att man inte får tillbaka pengarna, detta händer bara om företaget gått med förlust.

Skulle du kunna tänka dig att vara riskkapitalist i mitt företag?

Du går då in med 250 eller 100 kronor i mitt företag, som du sen får tillbaka. Jag skulle verkligen uppskatta detta! Det enda du behöver göra är att ge mig pengar i handen eller sätta in på ett konto, samt att skriva på en lapp som intygar att du är riskkapitalist :)


Kommentarer
Postat av: Nicolailotta

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-08-29 @ 11:35:16
URL: http://nicolailotta.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0