the city

Godkväll kära läsare!

Sitter i mormors lägenhet och har just lagt upp en massa bilder på facebook från min och Sophias photoshoot i Leksand i somras :) Slänger väl upp några här med då.

Åh, vad skönt det är här. Önskar nästan att jag bodde i stan. Just nu känns det bara jättetungt med allt ansvar jag har över stallet hemma, och nu när det är "sommar" (hästarna går ute om nätterna) är det rena barnleken jämfört med hur det är på vintern... Känns inte kul alls. Att rida är roligt, men jag har även ansvar för mockning, vilket innebär att jag på vinterhalvåret måste vara hemma VARJE dag.

Nåja, nu ska jag äta GLASS och umgås med mormor :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Ruskigt fina bilder på dig Linn!

2010-09-07 @ 10:22:37
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Millis

Hallå gumman! Du är då för vacker! Fina tjej!

Du kommer inte att behöva va hemma varje dag i vinter för mockning och insläpp, självklart kommer jag att ställa upp på dig :-).....Kramar i massor!

2010-09-08 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0