Things are bad again

Sitter och äter glass och dricker te. Hade hoppats på att få se en snutt av Idol, men det fick jag naturligtvis inte för mina syskon. Livet är hårt när man inte är omtyckt.

Är smått deppig av den anledningen, och av att jag saknar min pojkvän så himla mycket!
Dessutom hade jag tänkt jobba lite med en svenskauppgift, en novell, men kommer inte åt den hemifrån eftersom jag glömt att ändra en inställning på datorn.

VARFÖR går allting dåligt, och varför tycker ingen i det här huset om mig? Varför? Är väl en otrevlig typ, antagligen.

Dumma saknad. Saknar mamma, saknar Jesper och saknar Sophia som är på Kreta.


Haha snyggve på sista bilden! Det var iallafall jag i somras, på mina syskons (som uppenbarligen avskyr mig) skolavslutning.

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson

Klart att dina syskon inte hatar dig! Dom älskar dig! Det är bara det att du är en av dom som är närmast och dom kan man vara dum emot för man vet att dom älskar en ändå.

2010-09-22 @ 12:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0