bikinis to love

Har ju redan hunnit införskaffa två nya bikinis i år, båda från BikBok märket Sassymani. Har redan visat er den ena lite smått, men här har ni dem båda :)

Någonting jag tycker är helt idiotiskt är när man säljer bikinis i set. Hur vanligt är det att man drar samma storlek på båda delarna liksom? Eller jag vet inte, det kanske bara är jag som är konstig. Jag måste i allafall ha M på överdelen och XS på trosorna. Skulle jag ha M på trosorna skulle de hänga och fladdra vid fotknölarna, och skulle jag ha XS på överdelen... Haha! Det skulle se ut det. Hur som helst, tur att de flesta butiker säljer delarna var för sig.


Kommentarer
Postat av: anneli

Angående att köpa bikinis i set är det ju så att en gammal faster har liknande problem som dig med detta men i omvänd ordning, Nämligen att man behöver storlek M på överdelen och storlek XXL på underdelen, Känn på den du vännen!

2011-04-18 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0