jag är kär. i elle

Jag älskar modetidningar och mode överhuvudtaget, men det är inte jätteofta jag köper modetidningar och jag tror faktiskt ärligt talat att jag aldrig förut ägt en ELLE. I admit it. (Jag läser modebloggar istället, går fortare, är gratis, ger mycket) Men idag fick jag en, och jag är kär. Imponerad. För mig brukar det ta en vecka att ta mig igenom en tidning - även om jag älskar den - för att jag lusläser varje sida. Men på en timme har jag redan tagit mig igenom hälften av den två centimeter tjocka modetidningen, och konstaterar att den innehåller skönhet, ärlighet, glädje, och inspiration, inspiration, inspiration. Den är komisk, lättläst och sann. Herregud, varför har jag inte upptäckt ELLE förr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0