ny design!

Åh, jag är så himla glad just nu! Har suttit och pillat med den här designen i många timmar nu, och är supernöjd! Ville ha en mer somrig och lycklig känsla på bloggen, och det lyckades jag väl med, eller vad tycker ni? :)

Har tagit inspiration från bland andra thingsyouremember, som också har designat åt Stina-Lee som är en av mina favoritbloggerskor. Men dock tycker jag ändå inte att min design blev direkt lik någon av dem, och det är ju bra. Det ska vara personligt!

Någonting jag tänkte på igår är att det borde finnas ett galleri på varje blogg där alla designer man har haft genom tiderna sparas, så att man själv (och alla andra) kan kika hur det har sett ut. Det skulle vara kul att se, man ändrar ju ofta stil och tycke väldigt mycket. Jag brukar printscreena av mina designer, men de jag hade för länge sen finns inte kvar.

Gamla designen:

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Din nya design blev assnygg ju! :) Puss <3

2011-04-19 @ 19:30:44
Postat av: Helen

2011-04-19 @ 23:13:56
URL: http://helenhagland.blogg.se/
Postat av: Helen

Tjusigt Linn!! :D

2011-04-19 @ 23:14:11
URL: http://helenhagland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0