redigerar

Hejhopp!

Idag känns det lite bättre, spenderade dock natten med att svettas som en gris. Bokstavligt talat. Jag vaknade några gånger och mitt hår var lika blött som om jag hade tagit en dusch och svettpärlor rann nerför kroppen. Jättemysigt, fick väcka Jesper så att vi kunde vända på täcket som var blött. Men men, jag ska inte klaga. Lyllos mig som har världens bästa kille som tycker att det är mysigt att sova med mig oavsett vilket skick jag är i.

Idag har jag varit ute och fotat lite, så nu sitter jag och redigerar bilder. Jesper skjutsade ut mig till "mossen", en 6 km lång väg med bara åkrar. Just nu är de översvämmade, så det ser ut som om det är sjöar. Tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att träna upp mina ganska obefintliga fotoskills. Visar senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0