vila

Sitter och pillar med en ny bloggdesign, känner att jag vill ha någonting nytt - en ljus och glad bloggdesign. Mina brukar alltid vara så mörka. Men det är jäkligt svårt och krävs mycket justeringar innan man får till det, skulle vara skönt att kunna allting så man slapp googla och försöka förstå sig på saker i tusen år innan man får till någonting, haha! :) jäkligt synd att man inte känner någon proffsig person som kunde fixa det åt en.

Idag har jag mest bara vilat, jag känner verkligen att det behövdes. Känner även att snorigheten börjar komma tillbaka, jäkla skit. Men men, lite mer vila på det här så blir det nog bra. Martin, en kompis till mig, brukar säga att man ska titta på mycket komedier och äta mycket frukt.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0