projekt

Har börjat med ett litet roligt inredningsprojekt! Jag ska fixa upp en riktigt gammal byrå. Vet inte riktigt hur gammal den är, men skulle kunna tänka mig att den är 60 - 70 år gammal. Den ska bli vit och i antik romantisk stil. Alltså ska den slipas, spacklas på ett par ställen, målas några gånger och sedan slutligen "slitningsslipas". Sedan ska jag hitta några fina knoppar till den. Kommer stå fint i sovrummet sen!

Snygg overall jag fick låna av Jesper va? Ursprungligen en av hans farfars traktoroveraller :)


Övre är efter slipning, undre före.


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej fina du :)!



Ser fram emot att se resultatet på den fina byrån :).

Var rädd om dig!



Kram <3

2011-08-31 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0