she was a broken girl in a dirty world



Det här är de absolut ENDA bilderna jag har ifrån min festivalvecka i Emmaboda. Sjukt tråkigt och sjukt olikt mig, men så är det. Får se om jag lyckas (läs: orkar) haffa några ifrån vänner, annars får det vara.

Ikväll ska jag spendera tid med Sophia, Jesper och Martin. Mysa, laga middag och titta på film. Min familj åkte iväg på semester idag, jag är mer eller mindre ensam hemma i en vecka nu. Ska bli oerhört jäkla skönt. Hoppas de får roligt. Jag ska jobba och ta hand om hästar och hundar och katter och fiskar och allt vad det är. Började med att sanera huset litegrann, enda chansen att ha någonting annat än totalt kaos är när mina småsyskon är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0