surströmming och e.l.f

Dagen har bestått av jobb och surströmmingsskiva. Det är fan inte gott alltså. Smakade, men beslutade mig sedan för att välja surströmmingsfria alternativ. Fick även roa mig med att duscha hundar som tyckte att det var väldigt trevligt att rulla sig i surströmmingslaken. Underbart. Nu sitter jag och myser med Jesper framför teven. Har faktiskt just lagt en stor beställning från e.l.f, vilket gör min dag. Tänker slänga allt gammalt och ersätta det med nytt från e.l.f.

Var förresten på en tjejfest igår för att fira fina Olivia som fyllt 18. Väldigt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jäklar vad mycket nytt du kommer ha, herre jesus! =) Hoppas beställningen kommer snart, kanske redan denna vecka om vi har tur! =)

2011-08-29 @ 19:05:12
URL: http://emmabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0