tips

Stötte på det här lacket i Turkiet när jag var på manikyr, och blev så himla kär i det (ljusa) så att jag funderade på att fråga salongen om jag kunde få köpa det, men hade så jäkla bråttom därifrån så att jag inte hann. Blev sedan överlycklig när jag såg att de sålde det på flygplatsen för en billig peng. Upptäckte senare att det inte bara är supersnyggt utan även superbra, efter två veckor på naglarna ser det ut som ett Mavala-lack gör efter två dagar. Har inte testat det rosa ännu, men ångrar nästan att jag inte slog till på fler, för har inte sett det någonstans i Sverige. Någon som sett det?

Färg 117 på det ljusa och 10 på det rosa.


Kommentarer
Postat av: annab

här kan du köpa från usa



http://www.goldenroseusa.com/details.php?id=361&bid=&fid=

2011-08-09 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0