bloggpaus

Hallå där!

Jag har varit väldigt inaktiv sista veckan, det har varit en väldigt jobbig vecka mentalt. Jag känner att jag behöver lite space och tid att andas. Så nu har jag bestämt mig för en liten bloggpaus, så bli inte besvikna om ni klickar in här och det inte kommit upp något nytt. Kan bli några dagar, kan bli en vecka, vi får se.

Har i alla fall hunnit med lite julklappsinköp under veckan, bara en klapp kvar nu. Ikväll ska jag fira lilla julafton med Sophia och Angelica, vi ska antingen äta ute eller knåpa ihop ett litet julbord hemma hos Angelica, och så ska vi byta julklappar och mysa och sådär.

Vi får se när jag skriver nästa gång, tills dess: Ha en underbar jul allihopa och pyssla om de som ni älskar!


Bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0