dreamed last night about a time and place where from our troubles we had escaped

Har spenderat min söndag med att rensa mina garderober. Ungefär hälften åkte ut, så himla skönt. Mestadelen av de kläderna går nu till bättre behövande, och det känns ju också bra att känna att man hjälper någon. Passade också på att rensa bland smycken, smink, parfymer, skor och väskor. Sen tvättade jag mina sminkborstar, städade och dammsög mitt rum. Städsöndag! Låter sjukt tråkigt men var faktiskt väldigt skönt.

Ikväll ska jag kanske gymma och sen mysa med min Jesper.


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

nae men det är väll så att det blir lättare är man väll börjat och att det måste kännas rätt med den personen. Annars kommer jag verkligen inte kunna prata. Jag beklagar sorgen!!



Joo men precis mdet är väll så!!

2011-12-13 @ 12:08:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0