Godmorgon

Sitter och äter frukost, sjukt hur sent jag vaknar nu för tiden! Gick iofs upp efter fem timmars sömn och tog ut hästarna och gick sedan och la mig igen. Men ändå. Försökte blogga igår men vårat internet strulade. Såklart. Gårdagen spenderades i allafall med att träna, övningsköra och sedan gå runt i evigheter på Gränby C för att Nikita skulle leta vinterkläder. Befann mig i minst tre timmar på Gränby C utan att köpa en enda pryl. Det var nästan outhärdligt. Sedan blev det filmkväll med familjen.

Idag ska jag nog träna, och annars bara göra saker jag har lust med. Lät konstigt. Jag har lust att träna också. Så ni vet. Ha en bra söndag!



På gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0