I don't have a choice but I still choose you

Har varit lite fullt upp senaste dagarna, och kommer säkerligen att bli den här veckan och nästa. Vilket är jättekul såklart! Igår var jag till min skola och hade två möten, ett om projektarbete och cv/personligt brev och ett om bara cv/personligt brev. Ville ha lite synpunkter, och igårkväll skickade jag iväg en jobbansökan till ett företag jag jättegärna vill jobba på. Så nu håller jag tummarna på att de ska vilja ha mig till en intervju!

 Idag har jag varit på IKEA och handlat lite och lunchat med Tina, varit på banken, sprungit på stan och lite så. I morgon ska jag till Stockholm med Tina för att göra lite inköp.

Det är mycket som händer just nu och det är bara så himla kul! Nu ska jag ta och kila ner i sängen så att jag orkar upp i morgon. Har inte sovit bra på en vecka ungefär. Wish me good luck tonight.



Hade en sen lunchdejt med en väldigt, väldigt fin kille igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0